25-02-2017 - De Puymorens a Mérens (not classic)
25-02-2017 - gairebé un Costabona!
26-02-2017

Bonica excursió, per la vall de Rigueño, deixem el cotxe al parquing del costat de la carretera al embassament, creuem la carretera i seguint l'indicador remuntant la sendera, primer ampla i despres es va estreint, creuem el bosc, passem pel coll de Rigueño, Coll d'Estanyets, per arribar al confortable i nou refugi del Cap de Llauset, al primer dia, +1.100 mts.
El segon dia remuntant els 630 mts per fer el cim del Vallibierna amb un dia radiant i unes vistes espectaculars de 360º, neu ben transformada al mig dia, gaudint de la baixada, fem una paradeta per prendre una cervessa, saludar al David el guarda del refu i tornar a possar les pells per remuntar un altre cop al coll d'Estanyets, a la baixada podem enllaçar una bona traça, i a mesura eu baixem de cota, la neu es ja primavera, per tornar a entrar al bosc i seguint la sendera, amb esquis al coll, fins tornar al punt de sortida del dia anterior.

Refu del Cap del Llauset, 2.425 mts.

A les 7:15 del mati comencem la pujada

Els primers raigs de sol